Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Երբ մարդկության մեջ կցամաքի արդարության աղբյուրը

Երբ մարդկության մեջ կցամաքի արդարության աղբյուրը
12.02.2022 | 12:46

Այս երկրավոր կյանքը մեզ տրված է ոչ թե նրա համար, որ ապրենք մեր հաճույքի համար և ինչպես մենք ենք ցանկանում, այլ որպեսզի աշխատենք, Աստծուն հաճելի լինենք և բերենք Նրան այն պտուղները, որ Նա է մեզնից սպասում:

Այս պարզ ճշմարտությունը արտահայտում է ավետարանական առակը անպտուղ թզենու մասին: Մի մարդ խաղողի այգի ուներ, որտեղ տնկած էր նաև մի թզենի: Թզենին պտուղ չտվեց մի քանի տարի շարունակ: Եվ տանտերը ասաց այգեպանին. «Կտրի՛ր այն, ինչո՞ւ իզուր տեղ է զբաղեցնում»: Սակայն այգեպանը սիրում էր իր ծառերը և սկսում է համոզել տանտիրոջը. «Համբերիր ևս մեկ տարի, ես հողը կփխրացնեմ ու կպարարտացնեմ, և կտեսնենք. կարող է սրանից հետո պտուղ բերի: Իսկ եթե ոչ, մեկ տարուց կկտրես այն»: Այս առակը ունի մի քանի իմաստներ: ՈՒղղակի ավետարանական իմաստով այն վերաբերում է իսրայելացի ժողովրդին, որը ներկայացված է այստեղ թզենու տեսքով:

Սակայն այն կարող է ունենալ նաև այլ մեկնաբանություն, որի համաձայն խաղողի այգին Քրիստոսի Եկեղեցին է, իսկ թզենին` Եկեղեցու յուրաքանչյուր անդամը, յուրաքանչյուր քրիստոնյան: Այգու տերը Հայր Աստվածն է: Այգեպանը Քրիստոսն է: Այսպիսով, այս առակը մեզ է վերաբերում: Մեզնից յուրաքանչյուրը Աստծո այգում` Եկեղեցում տնկված թզենի է: Ինչպես որ ծառից պահանջվում է պտուղներ տալ տիրոջը, այդպես էլ մեզնից Տերը սպասում է, որ բերենք Նրան այն պտուղները, որի համար Նա մեզ ստեղծեց և բերեց Իր Եկեղեցու մեջ: Պտուղների տակ պետք է հասկանալ քրիստոնեական առաքինությունները. սեր Աստծո և մարդկանց հանդեպ, գթասրտություն, հեզություն, խոնարհություն, մեծահոգություն, արիություն, առատաձեռնություն: Եթե մենք բերում ենք այս պտուղները, ապա Տերը ուրախանում է մեզ համար, ինչպես այգու տերը` նայելով գեղեցիկ պտուղներով ծածկված ծառերին: Աստված շատ ողորմասեր Տեր է, Նա պատրաստ է համբերել ու սպասել, անգամ, եթե մենք շատ քիչ պտուղներ ենք բերում: Բայց, երբ քրիստոնյան ընդհանրապես դադարում է բերել բարի գործերի պտուղներ, այլ միայն չարի փշեր է ծլեցնում, այնժամ Հայրն Աստված ասում է Իր Որդուն` Քրիստոսին. «Ինչու՞ է այս մարդը իզուր տեղ զբաղեցնում երկրի վրա և Եկեղեցում, ավելի լավ չէ՞ այդ տեղը ազատել ուրիշի համար, ով ավելի պտղաբեր կլինի»: Սակայն Տերը` Քրիստոս, Ով մարդացավ և մեռավ մարդկանց փրկելու համար, միշտ բարեխոսում է նրանց համար Իր Երկնավոր Հոր առջև և Իր գթասրտությամբ, կարծես, կասեցնում է Նրա արդարադատությունը:

Նա համոզում է Հորը մի քիչ էլ սպասել, մինչև Ինքը կստեղծի բոլոր պայմանները, որպեսզի մարդը ուղղվի և սկսի պտուղներ տալ: Քրիստոսի բարությունն ու հոգատարությունը երևում են առակի այն դրվագում, երբ այգեպանը ցանկանում էր պարարտացնել հողը թզենու համար: Որովհետև արևելյան երկրներում սովորաբար թզենիները չեն պարարտացնում, այլ թզենիները աճում են ինքնըստինքյան, նույնիսկ ճամփեզրերին: Իսկ եթե այգեպանը ուզում էր այն պարարտացնել, նշանակում է, որ նա իսկապես սիրում էր և խղճում այդ անպտուղ ծառը, այնպես, որ պատրաստ էր անել նրա համար այն, ինչ որ սովորաբար ոչ մեկը չի անում: Այդպես էլ վարվում է Քրիստոս: Նա պատրաստ է ստեղծել մարդու համար հոգևոր աճման բոլոր պայմանները, միայն թե մարդը դարձի գա և պտուղներ բերի: Եթե դրանից հետո էլ նա չի ուղղվում և ոչ մի հույս արդեն չկա, որ կփոխվի դեպի լավը, այնժամ նրան, որպես անպտուղ ծառի, սպառնում է կտրվելը և կրակը նետվելը: Կա այս առակի ամբողջ մարդկությանը վերաբերող ևս մի մեկնաբանություն, որի համաձայն, խաղողի այգին ամբողջ աշխարհն է, տանտերը` Հայր Աստվածն է, այգեպանը` Քրիստոս:

Ինչպես ամեն մարդ անհատ, այդպես էլ ողջ մարդկությունը պիտի այն պտուղները բերի Աստծուն, որոնք Նա է սպասում մարդկանցից` արդարության և սրբության պտուղներ: Քանի դեռ աշխարհը ծնում է սրբերին, այն կանգուն է մնալու: Բայց երբ մարդկության մեջ կցամաքի սրբության և արդարության աղբյուրը, այնժամ Տերը կդադարեցնի այս աշխարհի գոյությունը, քանի որ այն արդեն չի բերելու բարի պտուղներ, այլ միայն չարիքի բազմացմանն է ծառայելու: Եվ այսպես, եղբայրնե՛ր և քույրե՛ր, մեր երկրավոր կյանքի ժամանակը տրված է նրա համար, որ մենք Աստծուն բերենք արդարության և քրիստոնեական կատարելության պտուղներ: Այս նպատակը մենք միշտ պետք է մեր աչքի առաջ ունենանք և հանուն դրա ջանք թափենք: ՈՒրախացնենք դրանով մեր Տիրոջը, անենք ամեն բան Նրան հաճելի լինելու համար, բերենք Նրան պտուղներ առաքինի կյանքի: Եվ այնժամ Տերը մեզ էլ կդարձնի մասնակից հավիտենական երանության, այնժամ և մենք, Ավետարանի խոսքի համաձայն, կմտնենք Տիրոջ ուրախության մեջ, որը վախճան չունի:

Ռուսերենից թարգմանեց Դարբասի հոգևոր հովիվ տեր Ընծա քահանա Միրզոյանը

Դիտվել է՝ 5676

Մեկնաբանություններ